تنظیم کیلومتر (کم کردن نداریم)

انواع خودروهای ایرانی خارحی چینی

به شرط دیاگ

تاریخچه کیلومتر شمار

از زمانی که تولید خودرو

ناریخچه کیلومتر شمار خودرو

عدد کیلومتر در کدام قسمتهای خودرو ثبت میشود

در خودروهای انژکتوری کلیه کارکرد خودرو، بر عهده یک یا تعدادی کامپیوتر می باشد. کامپیوتری که عملکردهای حیاتی موتور اعم از میزان پاشش بنزین توسط انژکتورها، کارکرد جرقه زنی شمع ها و.. را برعهده دارند. ایسیو نام دارد...

فروش ایسیو خودرو

فروش ایسیو و نود مالتی پلکس

فروش پشت آمپر

فروش انواع پشت آمپر

در چه زمانی نیاز به تنظیم کیلومتر داریم ؟؟

در صورت تعویض پشت آمپر، صد در صد نیاز به تنظیم کیلومتر خواهید داشت. به علت اینکه میزان کیلومتر در کامپیوتر خودرو نیز ثبت می گردد و با عددی که در پشت آمپر نشان داده میشود. مغایرت دارد.

قابل ذکر است در برخی خودروها، از سیستم شبکه جهت اتصال بین یونیت های مختلف مانند پشت امپر استفاده شده و به محض اتصال پشت آمپر، با توجه به یکسری استانداردهای تعیین شده، عدد کیلومتر تغییر می یابد.

اطلاعات بیشتر

اگر بنا به هر علتی ایسیو و کامپیوتر خودرو تعویض گردیده است. جهت جلوگیری از مغایرت اعداد، میزان کیلومتر در ایسیو جدید باید تنظیم کیلومتر گردد.

در برخی خودروها که اجزآء ان شبکه می باشند. به محض اتصال ایسیو جدید، عدد کیلومتر در پشت آمپر امکان دارد به عدد بزرگتر تبدیل گردد.

اطلاعات بیشتر

در خودروهای مالتی پلکس، میزان کیلومتر از قسمت یونیت مرکزی زیر فرمان خوانده شده و در پشت آمپر نشان داده میشود.

در صورت تعویض این نود نیازمند تنظیم کیلومتر خواهید بود.

اطلاعات بیشتر

در صورت مشاهده عدد 999999 در پشت آمپر، در اکثر مواقع مشکلی برای برنامه پشت آمپر و دامپ اپیرام پیش آماده است که برای رفع مشکل فوق با تنظیم کیلومتر ، کارکر خودرو به عدد قبل برمی گردد.

اطلاعات بیشتر

در برخی موارد مشاهده گردیده است که با تعویض باطری و استفاده از یک باطری با آمپر بالاتر یا پایین در بعضی از خودروهای چینی، میزان کارکرد کیلومتر به علت تغییر فرکانس در ساختار شبکه ای این خودروها، اعداد کیلومتر تغییر می یابد. که با تنظیم کیلومتر و اصلاح دامپ پشت آمپر این مشکل برطرف می گردد.

اطلاعات بیشتر

جهت مشاهده کامل از محل ثبت کیلومتر و نحوه تنظیم آن، خودرو خود را از لیست زیر انتخاب فرمایید

آخرین مطالب سایت

مطالب تخصصی برق خودرو
ناریخچه کیلومتر شمار خودرو
تنظیم کیلومتر
asuy_@mIOs@c_2

تاریخچه کیلومتر شمار

در این مقاله، تاریخچه کیلومتر شمار خودرو را بررسی می نماییم. کیلومتر شمارهای مکانیکی کیلومترشمارهای اولیه بصورت کاملا مکانیکی از طریق چرخ دنده هایی که

مشاهده پست »